REKLAMACJA i ZWROTY

ZWROT

  • Czas na zwrot

Zgodnie z ustawą o sprzedaży internetowej osoby prywatne oraz przedsiębiorca na prawach konsumenta mają prawo zwrotu towaru w przeciągu 14 dni liczonych od daty otrzymania zamówienia. Prawo do zwrotu ma jedynie przedsiębiorca, który zawarł umowę nie mającą charakteru zawodowego.

  • Koszt

Uprzejmie informujemy, iż zgodnie z Art. 12 ustawy o prawie konsumenta z 30 maja 2014 r w przypadku odstąpienia od umowy kupujący pokrywa koszt opakowania, zabezpieczenia oraz nadania przedmiotu do sprzedawcy. Paczkomaty 24/7 nie obejmują darmowego zwrotu. W tym przypadku, także kupujący pokrywa wszelkie koszta związane ze zwrotem.

  • ZWROTOWI NIE PODLEGA:

Zwrot nie przysługuje innym podmiotom gospodarczym, które na zakup towarów otrzymały fakturę VAT. Powyższa wyłączenie nie obejmuje przedsiębiorców na prawach konsumenta. A także rozkompletowane części zestawu. Kupując zestaw lub komplet produktów należy dokonać zwrotu całego kompletu.

  • Warunki zwrotu:

Zgodnie z art. 34 ust. 4 Ustawy o prawach konsumenta, konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczni do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Zwracany towar należy wysłać w odpowiednio przygotowanym zabezpieczeniu, co uchroni przed wszelkimi uszkodzeniami, pęknięciami i stłuczeniami. Nieprawidłowo zabezpieczony towar prowadzi w konsekwencji do obniżenia jego wartości. 

Zwracamy się z prośbą o zapakowanie produktów w oryginalne opakowania w jakich je Państwo otrzymali.

Zwracamy się z prośbą o dołączenie paragonu oraz formularza odstąpienia od umowy. Zawarty w przesyłce formularz oraz paragon usprawni nam procedurę zwrotu, dzięki czemu prędzej otrzymają Państwo zwrot za odstąpienie od umowy.

Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć dokument potwierdzający fakt zawarcia umowy (np. dowód sprzedaży) oraz formularz odstąpienia od umowy.

Reklamacja

Prawo odstąpienia od umowy dla umów zawartych na odległość oraz poza lokalem przedsiębiorstwa zawierane są na podstawie Ustawy o prawach konsumenta.

W przypadku otrzymania towaru uszkodzonego, czy też niezgodnego z zamówieniem prosimy o niezwłoczny kontakt mailowy. W przesłanej wiadomości prosimy sprecyzować niezgodność, bądź określić rodzaj wady. Proszę, także załączyć kilka zdjęć rzeczy na podstawie których będziemy mogli Państwu zaproponować korzystne rozwiązanie sytuacji. Na powyższego maila otrzymają Państwo odpowiedź w przeciągu 24h od momentu jego otrzymania.

Klient będący konsumentem oraz przedsiębiorca na prawach konsumenta ma prawo do reklamacji oraz rękojmi produktu. Rozpatrzenie reklamacji nastąpi do 14 dni od zgłoszenia.

Adres na jaki należy odesłać przesyłkę:
tojejsklep.pl
Patrycja Olejniczak
ul. Olsztyńska 10 H
11-100 Lidzbark Warmiński